loading...
رقابت افزایش یافته
admin بازدید : 137 شنبه 03 آبان 1399 نظرات (0)

سئو چیست؟ | seo چیست؟ | بهینه سازی سایت چیست؟ - لیداوب

 

بیشتر و بیشتر مشتریان با خرید در وب ، روند خرید را شروع می کنند. طبق مطالعه سالانه خریداران GE Capital ، 81٪ از مصرف کنندگان با جستجوی پاسخ به صورت آنلاین ، فرآیند خرید را آغاز می کنند.

 

این مصرف سئو چیست  کنندگان در هر مرحله به دنبال پاسخ هستند - از خانه قبل از خرید و در فروشگاه برای مقایسه محصولات.

 

اگرچه به نظر می رسد این مسئله موضوعی است که فقط شرکت های B2C را درگیر می کند ، همچنین برای افراد احتمالی ضروری است که بتوانند راه حل های B2B خود را هنگام تحقیق در مورد گزینه های آنلاین خود پیدا کنند.

 

گزارش بازاریابی جستجوگر سال 2014 Regalix ، زمینه تغییر در بازاریابی جستجو را توضیح می دهد.

 

56٪ از بازاریابان بازاریابی محتوا را با تلاش های خود در زمینه SEO ادغام می کنند

بهینه سازی وب سایت خود برای کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ایده خوبی است ، اما دلیلی ندارد که در آنجا متوقف شوید.

 

هدف خود را تعیین کنید تا دائماً محتوای مفید را برای خوانندگان خود ، چه پست های وبلاگ یا محتوای برتر مانند کتاب الکترونیکی ، از بین ببرید. اگر این محتوا برای جستجو بهینه شود ، برای مشتریان احتمالی بیشتر دیده خواهید شد.

 

هنگام نوشتن محتوا برای وب سایت خود ، برخی از کلمات کلیدی مرتبط را در ذهن داشته باشید. کلمات را در جمله های دیگر پر نکنید ، اما آنها را در مکان های طبیعی محتوای آن وارد کنید.

 

اگر هنگام نوشتن عنوان و متا توضیحات برای محتوای خود از کلمات کلیدی نیز استفاده می کنید ، در راه رتبه بندی برای این کلمه کلیدی و یافتن به صورت آنلاین هستید.

 

68٪ از بازاریابان از جستجوی پرداخت شده برای افزایش تولید سرب استفاده می کنند

بازاریابی که به دنبال جذب سریع مشتری است به شدت از جستجوی پولی استفاده می شود. ایجاد یک کمپین جستجوی پولی برای سایت شما می تواند به جذب چشم اندازهای جدید کمک کند ، خصوصاً وقتی سایت شما از نظر ارگانیک آنطور که می خواهید رتبه بندی نمی کند.

 

به جای اینکه فقط سایت یا خط تولید خود را در کمپین جستجوی پولی خود قرار دهید ، برخی از مطالب قابل بارگیری خود را به جای آن قرار دهید. پیش از این تحقیق خود را انجام دهید تا بهترین کلمات کلیدی را برای دنبال کردن و ساختن پیامی چشم نواز اما ناخواسته تعیین کنید. با ارائه کتاب الکترونیکی یا بارگیری دیگر ، می توانید سرنخ های بیشتری را جذب کنید.

 

96٪ از بازاریابان از بازاریابی جستجوگر برای تهیه محتوای آموزشی به خریداران استفاده می کنند

پاسخ به س questionsالات متداول خریدار شما روشی جذاب برای سوق دادن آنها به سایت شماست. برای برخی از س questionsالات متداول دیگری که از مصرف کنندگان می گیرید ، محتوای وبلاگ خود را بسازید. نکات درد آنها و آنچه بیشتر به دنبال آن هستند را بدانید - سپس سعی کنید مشکلات آنها را در وبلاگ یا محتوای برتر خود حل کنید.

 

هنگامی که افراد بالقوه قبل از تصمیم گیری برای خرید آنلاین جستجو می کنند ، آنها به دنبال پاسخ به بزرگترین سوالات خود خواهند بود. با ساختن سایت خود به عنوان منبعی برای صنعت خود ، در حال ایجاد فضایی برای خوانندگان خود هستید که می توانند در جستجوی پاسخ به آن بیایند.

 

71٪ از بازاریابان از کلمات کلیدی گسترده ای برای گرفتن لیدهای بالای قیف استفاده می کنند

در حالی که 71٪ از بازاریابان از کلمات کلیدی گسترده استفاده می کنند ، ما معمولاً برای جذب چشم اندازهای واجد شرایط تر که به دنبال چیزهای خاص تر هستند ، بهینه سازی برای کلمات کلیدی دم بلند را توصیه می کنیم.

 

کلمات کلیدی دم بلند عبارات طولانی تری هستند که موضوع محدودتری نسبت به اصطلاح عمومی صنعت دارند. به "مراقبت های بهداشتی" در مقابل "مدیریت اسناد بهداشتی" فکر کنید. اصطلاح "مراقبت های بهداشتی" برای یافتن اطلاعات عمومی مناسب است ، اما "مدیریت اسناد بهداشتی" افرادی را پیدا می کند که دقیقاً به دنبال آن هستند.

 

کلمات کلیدی گسترده برای شروع چگونه صفحه اول گوگل باشیم  تحقیقات در مورد کلمات کلیدی شما عالی هستند. این کلمه گسترده و ریشه ای را در یک ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی قرار دهید و لیستی از کلمات کلیدی دم بلند را که شرکت شما می تواند برای آنها رتبه بندی کند ، بیرون بکشید.

 

درست است - کلمات کلیدی دم طولانی معمولاً حجم جستجو کمتری دارند. اما معمولاً برای رتبه بندی رقابت کمتری دارند. رتبه بندی برای چند کلمه کلیدی دنباله دار فرصتی عالی را برای شما ایجاد می کند تا تعداد زیادی از افراد را به سایت خود هدایت کنید که دقیقاً به دنبال صفحه شما هستند.

 

محتوا

از آنجا که محتوای وب سایت همچنان محرک بزرگی برای بازدید وب سایت است ، مهم است که یافتن محتوایی که ایجاد می کنید آسان باشد. بازاریابی جستجو به همان اندازه که برای شرکت B2C ارزش دارد برای شرکت B2B ارزشمند است.

 

بازاریابی جستجو می تواند برای کلیه مطالب سایت قدیمی شما و همچنین مطالب جدید شما اعمال شود. پس از انجام تحقیق درباره کلمات کلیدی (ما ابزار کلمات کلیدی Hubspot یا WordStream را توصیه می کنیم) ، کپی سایت موجود خود را تغییر دهید.

 

کمی به تغییرات خود فرصت دهید تا در موتورهای جستجو به روز شوند ، سپس بررسی کنید که وضعیت شما چگونه است. شما قرار نیست یک شبه رتبه بندی شماره 1 برای هر اصطلاح را شروع کنید ، اما پس از تحقیق و اجرای مناسب ، باید تغییراتی را در رتبه بندی جستجوی خود مشاهده کنید.

 

تلاش های بازاریابی جستجوی خود را به طور مداوم ارزیابی کنید و هر زمان که لازم بود لازم را ایجاد کنید شما می توانید محتوای شگفت انگیزی را بسازید ، اما اگر این نشانه ای نیست که در جستجو یافت می شود ، مشتریان احتمالی شما هرگز نمی توانند آن را ببینند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 647
  • بازدید کلی : 1,680